neděle 8. července 2018

OD VODY: Tropická plavačka na kačáku

Tak je sobota a to pěkně hustá pracovní ... no ale což jedu na chalupu.Vzhledem k pokročilému času jsem jen skočil do bazénu. No a aby to nebylo, že se jen poflakuju, tak jsem ho pěkně vysál bazénovým vysavačem na vodnický způsob :o)))) a přefiltroval vodu. Takže voda jako křišťál ... no a pak hurá k vodě. O půl šesté u vody docela nával a vedro. Kolegové zatím nic, tak jsem se usadil a nahodil mačku na plavačku. Po zakrmení potěr luxoval hladinu včetně splávku. Takže klamných záběrů hooodně. Ovšem pořádně nic moc. Šel jsem si pro zábavu zachytat plotičky a přípradně nějakého línka nebo menšího kapříka. Ale hodinku a půl nic. Jakmile zapadlo slunko, tak začali plotičkové závody. Takže nakonec jsem byl spokojený, že místní vodník povolil :o)))) .... poslední rok je místní kačák poměrně skoupí na úlovky. Ryby zde jsou, ale dosti vycvičené, takže pokud není vhodné počasí nebo ideální čas, tak prostě nedá a nedá :o)))))

                             Připraven na startu ...                  hmmm takhle voní ryba ???

no a zase bude po cestě v autě smrdět rybina ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...