úterý 24. července 2018

OD VODY: Tropický podvečer na kačáku

Dnešní krásný den byl naplněným snem dovolenkáře. Od rána krásné počasí a tak nešlo to jinak než se pověnovat bazénu a slunění. Práce na zahradě šla opravdu mimo mě. Nedalo mě to, ale rozhodnul jsem se vyzkoušet plavačku na kačáku. Chvilku trvalo než ryby začali brát, ale pak to bylo opět jako na závodech. Sice drobotina v podobě plotiček, cejnů, ale čas od času i línci junioři. Ačkoliv ryby brali úžasně i dál, tak jak se říká v nejlepším je končit. Takže o půl deváté zpět na chalupu.  

Posedmé odpolední hodině u vody pořád pěkně vedro ....
 

...  jak slunko zapadalo, tak ryby začali být hodně aktivní ...

... no a neobešlo se to bez chlupaté parťačky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...