čtvrtek 26. července 2018

OD VODY: Podvečerní horká plavačka

Jedna z posledních příležitostí si o dovolené do syta zachytat. A protože jsem přes den dal přednost poflakování, tak jsem vyrazil až na sedmou. Ono stejně dříve dokud praží slunce rybky nechtějí moc spolupracovat :o))) Výjimečně jsem zapojil i druhý prut, kterému jsem se moc nevěnoval. Ono stačilo se vyřádit s plavačkou. Složení rybek obvyklé ... drobotina v podobě plotiček a malých cejnků. Každopádně spousta záběrů a spousta ryb. Takže super rybačka.  

 Vše připraveno na lov ...

 drobotina se jen hrnula ...

 splávek jsem nehlídal sám ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...