neděle 8. července 2018

Uložení prutů v autě

Dlouho jsem trpěl komplexem malého auta. To se stane asi každému kdo přejde z velkého auta na menší. Takže u mě nastal problém s přepravou. dvoudílných kaprových prutů ... tak jsem si říkal holt nutné zlo koupím jiné. A udělal jsem si radost a koupil super proutky a to čtyřdílné ... takže kapři se začínají klepat. Ale co další ... plavačka, feeder a i přívlač. Ty pruty jsou prostě do kufru moc dlouhé ... také vám to připomíná něco? Vozíte normálně pasažéry a nemůžete mít kufr či zadní sedadla jen pro rybařinu ... tak jsem šel nejjednodušší cestou ... gumycuky mezi držáky a stahovací pásky vše vyřešili. Pruty nikomu nevadí a prostor v autě je, takže mám feeder, plavačku vždy v autě. K tomu minimalizovaná výbava, takže pokud jedete okolo zajímavé vody, tak vám nic nebrání tomu ji vyzkoušet :o)))))))

Plavačka, feeder a dle potřeby i vláčák ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...