neděle 15. července 2018

OD VODY: Rozkošná neděle

V neděli jsem v poledne dorazil na malou louži. Voda střídala hnědou se zelenou barvu. Takže do začátku nic moc. Moc jsem nekoumal a vytáhnul method mix a do krmítka jsem nakombinoval sladkou kukuřičku s mixem. Jeden prut osazený anglickou jahodou a druhou rapid smrdutým toníkem. Ařkoliv průměry značné, tak i se mě nepodařilo během krátké vycházky vyselektovat menší kapříky. Větší ryby se také ukazovali, ale odhadem 200-300 metrů od břehu. Snad jen netradiční oběd v podobě pizzy byl nejzajímavějším okamžikem dne ... nicméně rozkoš miluji i bez velkých úlovků, takže prostě pohodový den.

 Co dodat pohoda ne ....

 dneska teda chytáš prcky chlape ...

 hmmm zajímavé občerstvéní a to i s výběrem :o)))) ....

 nenasytní kouložrouti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...