úterý 31. července 2018

STAVBA: Přístřešek na terase

Dneska jsem vypadul z práce dříve, tak jsem měl myšlenky okusit ryby co by řekli na něco dobrého. Ovšem při tom vedru jsem si řekl, že se pustím do složené zásilky. Objednal jsem si na první pohled super přístřešek na terasu za velice rozumné peníze. Ovšem importované z centrálního skladu v Německu. No když překousnu takřka měsíc čekání, dohadování se a zasílání balíčku po kusech, tak nakonec musím uznat, že jsem spokojený. Sice zatím dokud nebude fasáda, tak jen na sladko smontovaný, ale drží. Montáž asi 2 hodinky ve velmi poklidném tempu. A výsledek není vůbec marný. 




2 komentáře:

  1. Moc pěkná práce. O nějakém takovém přístřešku teď také přemýšlím. Chtěl bych ho na naši terasu. Hlavně teď přes léto tam trávíme poměrně dost času a nějaké stínění to prostě chce. I ochrana před deštěm by ale přišla vhod. Právě proto mě dost zaujaly takové ty markýzy proti dešti a hodně teď o pořízení takové markýzy uvažuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ne? Taková markýza je určitě dobré zastřešení terasy. Hlavně je velká výhoda je, že když ji člověk nepotřebuje, tak se dá bez problému stáhnout. My máme nad terasou pevný přístřešek a je bohužel pravda, že ne vždy je to úplně ideální. Nějaké podobné řešení jako zvažujete vy bych asi tedy také ocenil.

      Vymazat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...