pátek 20. července 2018

OD VODY: Plotičkové závody

Konečně jsem se po dnech deště dostal k vodě. Horší je, že jsem si vzal dovolenou s tím, že si užiju u vody a něco málo podělám i na chaloupce. Dneska dopoledne jsem popadnul plavačku a hurá na místní kačák. Pěkně jsem rozkrmil a ryby pěkně reagovali, ale záběry takové vlahé. Tak jsem vyměnil kukuřičku za francouzskou bagetu ke svačině a bum. Dlouho jsem si tak dobře na kačáku nezachytal. Plotičky, cejnci a karásci. Jeden za druhým a co nához záběr. Pravda malé rybky, ale dneska jsem měl chuť si zachytat. A to se do puntíku splnilo. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...