pátek 28. srpna 2020

OD VODY: Na skok na malé Rozkoši po kaprařsku a když se nedaří, tak se to prostě se*e

Tak jsem získal pár hodin času a po motivačním videu o lovu na Rozkoši jsem plně naladěný připravil své zbraně. Naspomboval kule a pelety a čekal ... a čekal a nakonec čekal. Kromě dvou záběrů v podobě nenápadných pipanců jsem neproměnil a tak jsem odcházel s čistou nulou. Pravda bylo teplo a bezvětří, ale ryby se ukazovali za hranicí mých možností. A zase jsem neměl tolik času je přitáhnout k sobě. Nicméně se už těším na další rybačku ...

No nádhera ...

... navezeno ...

... a vyloženo ...

... No řízeček k obědu na kapříkách? Proč ne?

Raketa a spomb ...

... distanční kolík ...

... malé místo, takže slušný bordýlek ...


... no chlupatá parťačka toho měla doma plný brejle :o))) ...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...