pondělí 10. srpna 2020

Po hospodách a restauracích: T.G.Asijské bistro v Novém Městě n. Metují

Tak od této návštěvy jsem hodně očekával. Chodil jsem sem pravidelně celou střední školu. Až potom mě došlo, že to je dvacet let a čas mění nejen lidi, ale i restaurace. Tedy v žádném případě ne vybavením :o))) To je tam stejně i výmalba snad těch dvacet let. Meny konec konců snad také kromě několika vietnamských pecek, tak vše je stále stejné. Bohužel i od doby střední jsem se zde čas od času objevil a pokaždé vařil někdo jiný. Pokaždé dobře, obrovské porce a za mrzký peníz. Při mé cestě z HK to tentokrát bylo jen za mrzký peníz. Porce tak akorát to ano, kvalitní suroviny to asi taky, ale chuť nic moc. Do večera se mě jídlo vracelo a nebyl jsem sám ... takže buď jsem měl smůlu já nebo kuchař :o)))

Vchod do bistra ...

... každopádně nelákají sem na asijské speciality zrovna ...

... uvnitř ...

...kompletní menu ...

"Pekingská polévka"

"Kuřecí kanton s rýží"

"Kuřecí maso s omáčkou Vietnam s rýží"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...