pátek 21. srpna 2020

Co se starým telefonem ... no přece chytrá domácnost !!!

Tento týden mě napadl super nápad. To jak moc bude super se ukáže časem ovšem je to vstup do chytré domácnosti, kterou jsem spustil na chalupě. Počínaje nákupem chytrých zásuvek (dodatečně též vypínače a switche). Vše se snadno spáruje s aplikací a hle spousta věcí lze ovládat odkudkoliv na světě. Byť tedy jsem zatím vybavil přímotop, boiler a hlavní set top box. Na to vše stačil starší telefon vybavený dobíjecím internetem a příslušnou aplikací. No a co dál ... co takhle bezpečnostní kameru ... jo i tohle jde. Opět je to jen o aplikacích na google play. A hnedle máte online nebo skokovo kameru a víte co se kde děje na snímaném místě. Vzhledem k tomu, že nejsem velký fanda čínských nabíječek, tak jsem celí zařízení vybavil power bankou s velkou kapacitou. Osobně odhaduji životnost bez dobití cca 20-30 dní ... 

No není to fajn využít věc, která by v lepším případě ležela doma v šuplíku? 

                  




    



1 komentář:

  1. Dobrá práce. Já jsem teď taky měnil telefon za nový a ten starý mi zůstal doma, tak se možná nad něčím podobným zkusím taky zamyslet. Jasně, není to chytrá domácnost v takové té klasické myšlence smart homes, ale pro takové hračičky jako jsme my, tak pro ně tu nejspíš stačí. :D Už jen pro tu radost. ;-)

    OdpovědětVymazat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...