sobota 1. června 2019

OD VODY: Umělý červy a nová bologneska

Dneska jsem vyrazil k vodě otestovat nový bolognese proutek, Než půjde na řeku, tak jsem chtěl jej prubnout na stojáku jako s klasickou plavanou. Ač se nějaké rybky podařili, tak šlo o opravdu droběny. Ovšem byl jsem rád, že úspěšně proběhl test umělých červů od fy. Traper. Velkou výhodu vidím v tom, že stále mám po ruce k dispozici nástrahu která umí chytit rybu. Příští sobota pokud počasí a čas dovolí proběhne na velké louži za kopcem. Tedy na Rozkoši.Je potřebovat zdělat pár kulí :o)))))) 

Voda byla teda echt špinavá ...

                                        Nový proutek v akci  .... bez chlupaté parťačky by to nešlo ...

drobní útočníci ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...