neděle 30. června 2019

DOVOLENÁ 24.-28.6.19: První týdenní dovolená

První týdenní dovolená se vyvedla dle mých prání. A aby ne. První volno od začátku roku což se ukázalo jako naprosto nutné. Ale aby nebylo jen u odpočívání u bazénu, tak troška práce na zahradě, nějaké výcházky k vodě a hlavně skvělá bašta o dovolené, která hohužel stála dvě kila nahoru :o))))
Nic méně ji beru jako ukázku dovolené. Protože ta velká čtrnáctidenní příjde za dva týdny :o)))


Nemohu si pomoci, ale komerční schůdky do bazénu jsou nic moc. A tak jsem 
ze zbytku ztraceného bednění seskládal bytelné schody :o)

Pro dálší práce na zahradě mě chyběla přístupová cesta, protože co šlo je zarostlé 
živým potem nebo uzavřené pletivem. Takže tato práce o dovolené byla nutností. 
Posléze nechám zatravnit a udržba sekáním bude jak se ukázalo nejjednodušší ...


Pohodička u vody: Rozkoš a Krčmařík


No a konečně bašta: Grilované žebra uzená a v BBQ omáčce

Odlehčené pappardele v sýrovo-zeleninové omáčce


Testování nového grilu: Místo kuřátka jsem zklusil rovnou poladit uzené koleno :o))


Grilovaná kuřecí stehna s pekelně ostrým kořením ...

No a luxusní svačinka v podobě zapečené bagetky s řízkem, bbq omáčkou, 
chilli a ledovým salátem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...