neděle 9. června 2019

OD VODY: Nedělní rozkoš na Rozkoši

Pokud je člověk pořád zavřený v práci nebo na zahradě, tak si pořádně neodpočne. A tak jediná jistota je vyrazit na ryby. Mám opravdu štěstí, že za humny mám východočeské moře, kterým přehrada Rozkoš jistě je. Leč najít klidné místo v neděli byl problém. Ostatně byl problém najít místo vůbec. A tak to znamenalo strávit hodinu v autě a hledat kam se upíchnout.Nakonec jsem pár míst našel. Ostatně ne tak atraktivních protože byla vzdálenější od silnice. A tak se velmi hodil transportní vozík. Pravda ... krásný den se povedl. Ryby sice moc nespolupracovali, ale jako bezrybka jsem nebyl. Krásní mladí kapříci šli jak po celkem solidně smradlavém boilisu stejně tak jak po voňavém, takže to nakonec bylo jedno co šlo pod háček :o))))))


 Tenhle pohled miluju a nejsem sám ... 


Fortelný oběd busel být ... pečený bůček, hořčice a okurka


Ano ano ... pánvičková velikost .... jen chlapče si prav :o))))))

Došlo i na testování hajzlstanu a super kup z čínského eshopu


Hele a jestli ty takhle náhodou nekecáš :o))))))))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...