sobota 16. června 2018

OD VODY: Malá hrášková Rozkoš

Chodit do práce v sobotu je divné, ale řemeslo si to žádá a tak jak to šlo jsem to v práci zapíchnul a vyrazil k vodě. No původně jsem chtěl na jedno místo na velké, ale díky web kameře jsem viděl, že se od rána do odpoledne objevuje na hladině jeden vodní skútr za druhým, takže jsem dal přednost malé louži. Ta však byla brčálově zelená. No skoro jsem nečekal, že kapříci budou spolupracovat. Pánvičková velikost běhala jako na běžícím pásu. Jedna slušnější ryba spadla a jednoho místního většího fešáka jsem si na památku blejsknul. Však jel jsem si zarybařit a to se povedlo ...

Na Rozkoši je prostě nádherně ... 

až na to zelené svinstvo ...

holt pohodička ...

každý si pohodu u vody nebo na vodě užívá po svém ...

a několik kapříku se na břeh také podívalo ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...