středa 20. června 2018

OD VODY: Přívlačové zahájení na kačáku

Letos jsem si všimnul, že místní kačák mě nechce dát pořádnou rybu. Je zajímavé jak člověk musí špekulovat aby docílil záběru. A to u jakékoliv techniky. Třeba přívlač byla bylo a o stovkách hodů a velmi malém kontaktu s rybou. Vzpomínám si, že takové malé rybníčky do 4ha jsem měl přečtené dokonale. Hle támhle pod molem ve spadaných větvích jsou vždy okouní. A támhle pod padlým stromem líni. No a nakonec i velké štiky se pohybují okolo břehů a čekají na kořit. A nebo samozřejmě támhle v korytě jsou candáti a čekají na pořádné sousto. Takhle to vypadá jako z pohádky, ale pokud dojde na rekultivaci vodní plochy, tak vše se změní. Stromy pryč, koryta jsou pryč a zbyla jen uniformní blátivá díra ... tak se mění jeden rybník za druhým.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...