čtvrtek 17. srpna 2017

VÝVOJ: HROME System aneb šikovná blbinka


Screen obrazovky pseudo systému HROME 
Stalo se vám, že někdy používáte některý ze svých počítačů jen jako terminál a tím tak více méně sosáte jen internetový obsah. Mě se to stává dost často a dokonce i starší notebook na zahradě mám jen pro tento účel. Sám Google přišel s variantou OS chrome. Což je nejednoduchý a rychlý operační systém na distribuci Linuxu. Předevčírem mě napadlo co udělat jednoduchou a prostou web stránku, která umí na první pohled to samé? Nic se nemusí stahovat, instalovat a vše je připravené k použití. Vždyť jde jen o odkazy na oblíbené služby. Jednoduché a prosté ... stačí si jen na disk stáhnout několika kilobajtový soubor. A po spuštění Windows či Linuxu jej spustit v běžném prohlížeči a nebo si nastavit tento soubor v prohlížeči jako domovskou stránku ... .
Protože se jedná v podstatě jen o takovou blbinku, tak název souboru není chrome, ale hrome :o)))



Stáhnout stránku HROME systém v.1.00

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...