neděle 27. srpna 2017

OD VODY: Feeder pěkně po ránu ...

Dnešní ranní rychlovka u vody byla super část dne. Něco málo droboty a když jsem se konečně zaháknul většího kapříka, tak se stalo to co se mě za celý život nestalo. Těsně u břehu jsem o rybu přišel. Sice jsem si zaklel ale nebyla to první ani poslední ryba co spadla. Vtip ovšem byl po ohledání háčku ... zlámaný ... vzhledem k tomu, že jsem nešel lovit na kačák obry, tak jsem byl překvapený ... kvalitní háček a ryba fuč ... jinak pěkných pár hodin u feedru.

Hlídám ....

Pohoda na kačáku ...
Líni jsou zde nádherní ...

Prej rybář, tak na to si lehnu ...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...