neděle 13. srpna 2017

OD VODY: Testování umělé kukuřice

Dneska jsem vyrazil na testování nových nástrah. A to ne ledajakých. I ke mě se sice pozdě, ale přeci dostala umělá kukuřice a boilies ... tedy ono toho je více, ale na dnešní feeder jsem vyrazil hlavně s kukuřičkou od Mivardi. Na úspěšný test by museli mít ryby zájem. Na to, že byl rybníček slušně obsazený, tak kolega po pravici tahal jednoho okouního dorostence za druhým, ale ostatní měli vegec. Ovšem několik záběrů a dorostenců jsem nakonec také zahákl. Ale hlavní test nechám na vody kde ryby mají pořád hlad :o)))))

Feeder připravený a nastražený ...

Vesnický kačák ...

Vše připraveno na akci ...

Fakt chytáš na umělou hmotu???

Část umělotin, zbytek příště ... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...