sobota 5. srpna 2017

OD VODY: Na skok po práci na malé louži

Je sobota a tak jsem po práci vyrazil na skok na rybky. A to pěkně po kaprařsku. To se změnilo, když jsem zjistil, že minule jsem jaksi zapoměl někde jehlu. Takže jasná volba padla na kukuřičku a method mix. Ačkoliv jsem čekal při těch teplech laxní přístup kapříků, tak opak byl pravdou. Pokud bych vyrazil s feedrem, tak to bylo naprosto úžasné. Mnoho záběrů a mnoho ryb. Ovšem kapříci okolo padesáti čísel a cca dvou kilo. Takže těžká kaprařina nenaplněna, ale duše rybáře má pokoj. Pěkný den a pohoda ...

Hlídám kdy to zabere



Padesátník v kaprářském podběráku ... 

No holt prcek :o)))))







Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...