úterý 13. září 2022

ZAHRADA: Rozšíření předzahrádky

 Až na podzim došlo na akci, kterou jsem plánoval už od jara. Ovšem jak se ukázalo, tak sehnat bagritu bylo nad nadlidský úkol. A pak se jsem našel bagr co měl čas a chuť a pak hurá sehnat i někoho na odvoz zeminy. No a to vše během hodin. Nakonec se to podařilo a šlo se do práce ... vše pěkně postupně den po dni ... sice příští jako mě čekají drobné opravné práce ... třeba až si sednou svahovy, tak je dorovnam do krásna, ale jinak celkem spokojený s hotovou prací ... 

No a takhle to nějako dopadlo ... 











Jooo a tohle byl začátek ... rušení přerostlé skalky







Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...