neděle 18. září 2022

Jak jsem si s potěšením zaudil vlastní salám a klobásky

Mít doma udírnu se vyplatí v každé době. A dneska určitě a tak kromě uzení masa pro radost jsem zkusil své vlastní výrobky. Primární bylo udělat salám ala vysočna a pak ze zbytků klobasky ala čabajka. Obojí se opravdu povedlo na výbornou i na první pokus. Pravda vše jsem s občasným ochutnáváním nechával vyschnout 3-4 týdny. Pak již kvalita díla bylo 100%. Nebudu zde spát recept, protože jsem ho již psal na svůj web který najdete zde (http://potravinova-sobestacnost.eu/). Věřte, že každý to zvládne a klobásky mě překvapil svoji profesionální podobou a to šlo jen o zpracování zbytků masa po salámech. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...