sobota 3. září 2022

OD VODY: Minimalistická kaprařina na kačáku

 Nedalo mě to a rozhodl jsem se zredukovat kaprařinu na minimalistický styl. Hlavně pokud možno vše odnést z auta na jednu cestu a pokud možno se nestrhat. Takže jen bágl, futral s pruty a židle. No a nakonec se ukázalo, že to lze. Sice s odřenýma ušma, ale ano ... hodně věcí sice zůstane doma, ale na rybaření to vše stačí dokonce i rod pod se do báglu vešel. Kapříci  spolupracovali na 4- ale něco se zadařilo na popup ... ovšem nic světoborného, ale i tak jsem zjistil, že v příadě nouze lze jet na kapry i hromadnou dopravou ...sice za exota, ale jde to ... 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...