pátek 6. srpna 2021

Na skok na Rozkoši

Plán byl brzy stávat a být u vody co nejdříve abych mohl vyzkoušet nové místo na mé milované Rozkoši. Místo jsem si našel díky leteckým mapám a tak jsem jel celkem do neznáma. 

Ovšem realita byla jiná k vodě jsem se dostal až na desátou a tak k lovu jsem měl jen pár hodin. Místo které jsem vybral nebylo nic moc protože na volnou vodu bylo cca 10-20m zátoky a tak jsem vybral místo vedle. Místečka jako malovaná, ale ve vodě dost travin ale což jdu do toho. Vzhledem k tomu, že na Rozkoši je zakázáno zavážet i RC lodičkou, tak jsem ji použil pouze na zmapování dna.  I přes mělkou rozkoš jsem byl překvapený, že 50-60m od břehu byla hloubka okolo metru a půl. Nic méně až jsem pozdě přišel na to, že dno je měkký jíl a nějaký porost a vše co na něj přijde tak končí v nenávratnu. Až na poslední nához jsem zkusil ZIG RIG. No, ale to už byl pomalu čas návratu a zase něco popracovat. Takže tato vycházka skončila zerem bez popotahu. Ale určitě tomu místu dám ještě šanci s jinou metodou. 

PS: A nedalo mě to a vytvořil jsem si živé pozadí do mobilu kdo chce nechť též stahuje poslední živý obrázek (GIF) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...