sobota 7. srpna 2021

Bůh žehnej tomu kdo do kaprařiny zavedl vozík

 Až takhle po křesťansku musím pochválit kaprařský trakař-vozík. Kde jsem ty časy kdy jsem veškerou bagáž od auta nosil třeba půl hodiny k vodě a to jsem měl auto takřka za zadkem. Nekupoval jsem nijak drahý vozík, ale jsem s ním naprosto spokojený. CARPELAN z Decathlonu je opravdová bomba za super peníze. Stojí polovic co od kaprařských firem a jako bonus má dvě kolečka vepředu. Aretované nožičky. Hlavní výhodu a zisk vidím v jeho složitelnosti a skladnosti.  Takže ačkoliv nedělám tomuto prodejci reklamu, tak doporučuji tento vozík (link)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...