čtvrtek 5. srpna 2021

Levný full cover deštník

Ačkoliv jsem deštník kupoval již loni, tak nebyl čas ho pořádně vyzkoušet. A tak jsem ho alespoň vytáhnul na zahradě a postavil abych nebyl u vody překvapený. Jedná se asi o jeden z nejlevnějších deštníků, které jsou celouzaviratelné. A to jde o originál český výrobek a snad šitý i v ČR. Nicméně proti zpracování nelze říci nic špatného až snad, že aretační šroub prokluzoval, ale nechtěl jsem to přešit jako reklamaci a tak jsem přidal kovový stahovací pásek a problém vyřešen. Deštník jde klasicky kotvit stanovými kolíky i pomocí dodaných špagátů k jiným pevným objektům. Pravda ... na více denní akce se hodí jako gastro přístřešek k bivaku, ale naprosto super na jednodenní akce nebo jen přesnočky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...