středa 9. ledna 2019

Po hospodách a restauracích: Alla Stazione Náchod

V tomto případě nejde o návštěvu, ale o doručení pizzy přímo z kuchyně do práce. V létě jsem tuto provozovnu rád navštěvoval již v létě a vozil si pizzu přímo k vodě (pizza na Rozkoši). No i když v současné době se snažím spíše vyhledávat dietnější stravu, tak jsem dostal v práci hlad jako vlk. Zbyl jsem tam již sám a tak nešlo zmizet pro mrkev a tak jsem vyzkoušel aplikaci damejidlo.cz v telefonu. Musím uznat, že jsem byl spokojený. Aplikace slibuje doručení do 75 minut. Pizza dojela ani ne za hodinku. Pěkně horká jako z pece. Takže klobou dolu. Ovšem výběr pizzy nebyl vhodný. Pizza ok, ale zapečená cibule po krámě byla cítit jako týden nemyté podpáždí :o))))

Pizza Mexiko č.8

   
 Doručeno za hodinu ... tedy dle garantovaného času doručení ...


Pizza z nabídky vs. realita. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...