pátek 25. června 2021

Po hospodách a restauracích: Hotel Ostaš v Polici nad Metují

Po delší době opět na obědě v nějaké restauraci. Tentokrát po zapeklité cestě do Broumova a tamnějším vytuhu jsme hladoví jako vlci se stavili po cestě zpět zastavili v Polici nad Metují a zkusili místní dříve vyhlášenou restauraci v hotelu Ostaš. Když jsem tam byl naposledy, tak si to pamatuji do dnes byl rok 2009 a já se jel ucházet o místo a zastavil se v Ostaši což v té době mělo do slušné kuchyně hodně daleko. Dnešní výsledek byl diametrálně lepší ... sice zase taková pecka to nebyla, ale jedlé ano a celkem i chutné. Jedině co mě překvapilo bylo množství omastku u jater, který mě trochu strašil abych si po cestě nemusel podvázat nohavice. Nicméně vše dopadlo akorát. Zkouška jater u Rózy neprošla ... čuchla a nebrala :o))) Nicméně pokud budete projíždět a budete hladový jako vlci, tak zkuste a určitě se najíte.

Dnešní nabídka ...

Zahrádka OK cigárko po obědě sedne ...

Uzená polévka s kroupami a masem

Což už voní i pod stolem

Restovaná játra, opečený brambor a remuláda

Vepřové medajle s hranolkama

Lidový účet ...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...