pondělí 28. června 2021

Po hospodách a restauracích: Asijské bistro v Červeném Kostelci

Dneska jsme se vraceli z pili ve Rtýni v Podkrkonoší a to pěkně naloženi dřevem. Bylo ve vedro jako v pekle a tak na jídlo moc chuť nebyla, ale na zpáteční cestě jsem chtěl vyzkoušet relativně nové asijské bistro a tak mě nedalo alespoň do krabičky prubnou místní menu. Sice mě překvapilo, že v letáku je nabídka čínské, thajské, japonské i vietnamské kuchyně. Na prubnutí jsem chtěl zkusit něco co znám z naší pseudočíny. No sice chuť byla trochu jiná než je člověk na obdobná jídla člověk zvyklí, ale ne špatné. Takže určitě příště zkusím i vietnamskou kuchyni a uvidíme jak umí místní vařit po svém. Takže za mě určitě můžete vyzkoušet a najíte se ...

Doplňující informace: Pes v bistru povolen (ovšem dejte si bacha na kuchaře :o)))

 

Křupavé kuřecí stehno se saigonskou omáčkou

Kuřecí Canton s rýží

Osm pokladů v pálivé omáčce s rýží

Thajské pálivé maso s rýží


Interiér bistra

pevné menu ve Rtyni v Podkrkonoší

Nabídkové menu bistra


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...