středa 21. listopadu 2018

Rekonstrukce: Podlaha v bytě

Nastalo již období kdy již práce na zahradě a chalupě jsou do jara tak nějak u ledu :o))) A tak jsem začal opět v paneláku. No a tím kde jsem loni končil tedy hmmm loni ono to bylo vlastně na jaře. A to obývacím pokojem. Ovšem tentokrát jako podlahová krytina posloužila laminátová plovoučka. Pokládka byla rychlá a v pohodě se vešla do dvou dní. Výsledek myslím že luxusní. 

Těžká pohoda ...

První řady a ono to jde docela od ruky ... 



ono cokoliv dělat v běžném provozu je docela zahul ...

  konečně dolepený kamenný obklad 

jo není to marný ....

jasně že řemesník si k práci připravil i dobroty na posilnění :o)))))

Koleno a kačka v pomalém hrnci ...  

 řízek s br. salátem a uzená krkovička s br. kaší

1 komentář:

  1. Taky nás teď čeká výměna podlahy. Ale musím zase říct, že já se na to docela těším. Samozřejmě to bude pakárna, ale stojí to za to. Navíc se pak dočkáme i nové sedací soupravy do U, takže bude velký gauč. A to je můj sen. Mít velkou pohovku, na které se budu moct natáhnout, to je přece sen každého chlapa. :)

    OdpovědětVymazat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...