pondělí 26. listopadu 2018

HOBBY: Špuntovky aneb tref se do terče

To že na čerstvém vzduchu lze provozovat spoustu sportů, tak osobně jsem si vybral. Vše začalo když jsem na eshopu objevil flintičku jako westernovou repliku. Není až zase tak přesná na to aby se dalo na milimetry střílet přesně na terč, ale při přesné ruce se do středu jde trefit. Skvělá odreagovačka po těžkém dnu. No a aby nebylo jen u dlouhé flinty, tak jsem si chtěl pořídit i něco menšího a hlavně kratšího. A jako správný patriot jsem musel jít do autentické repliky CZ 75. A výhodou je, že není problém si jít prásknout v zimě na nějaký 3D terč :o)))





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...