čtvrtek 4. srpna 2022

Snadná, rychlá a levná impregnace ... třeba stanu

 Ale samozřejmě i čehokoliv jiného. Tento nápad se mě honil v hlavě od dob kdy jsem ještě makal v barvách a jako doplněk se tam prodávala různá stavební a podpůrná chemie. A co fungovalo skvěle na kámen, cihlu nebo i pískovec. Výrobek Lukofob je nátěr s obsahem silikonu, který právě z nasákavého materiálu vytlačuje kapky vody.  Prolepší aplikaci lze ředit vodou ... no a tak došlo na první test. Naimpregnoval jsem one man stan ... obecně v mé výbavě zvaný hajzlíkový stan. Naředil jsem lukofrob 50/50 s vodou a celý stan postříkal a nechal zaschnout. První test na vodu dopadl skvěle. Nicméně naomak příjde jako mastný nebo nějaká divný, ale to nevadí ...







Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...