středa 15. července 2020

OD VODY: Rychlý skok na kačák s plavačkou

Nedalo mě to a skočil jsem si na kačák s tím, že by nebylo od věci vyzkoušet hospůdku po cestě. Vím oni snad třicet let a nikdy jsem tam nic neochutnal. Tak jsem šel do toho rychlý oběd a pak rybačka v horku. No zrovna jsem trefil na den, kdy bylo v restauraci narváno. Ale opravdu narváno, že personál byl úplně hotový. No z oběda se vyklubala pěkná siesta a trvalo to tam cca hodinku a půl. No když jsem se dostal k vodě, tak pár plotiček na plavačku se povedlo, ale jinak voda jako olej. 

Testování velkého pomocníka na plavačku a feeder

Nabídka dne se každý den mění ...

tak dneska se to nepovedlo národa jako na Václaváku

Slušná porce pavlišova i s malinovkou

u vody se moc nevedlo ... vedro, hladina jako olej a 
kromě pár plotiček nic zajímavého ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...