neděle 27. října 2019

OD VODY: Návštěva na Velkém Vřešťově

Je to až s podivem, že jsem se na takové pěškné místo nedostal dříve. Ne že bych měl Vělký vřešťov daleko od baráků, ale přeci jen je tento revír trochu z ruky. Navštívil jsem ho pouze s vláčákem což se ukázalo ze strany pláže jako nevhodné místo a neměl jsem mnoho času, protože VV nebyl hlavním cílem cesty. Vzhledem k tomu, že bylo již po sezóně tak u vody panoval klid. Takže během toho co jsem bičoval vodu, tak jsem sledoval pokradmu místní lovce. A na to že již byl konec října, tak na klasickou bobkařinu tahali celkem pěkné kapříky. Určitě se sem rád podívám znovu s trochu jinou výbavou a pokusím se podívat na místní šupiny :o)))







Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...