sobota 29. prosince 2018

Po hospodách a restauracích: Romance v Jaroměři

Měli jsme tu čest navštívit restauraci-bar-café Romance v Jaroměři. Vzhledem k tomu, že jsem byl pozván a neměl vliv na výběr restaurace, tak jsem mohl vše očíhnout nezaujatě. Restaurace v celku pěkná s historickou pelmel výzdobou. Obsluha příjemná a pití bylo na stole natotata. To již s jídlem bylo hůř. Po vybrání z jídelníčku a objednání jsme museli poměrně dlouho posedět než se k nám vybrané chody dostaly. Sám za sebe musím říci, že v restauraci takovéhé váženosti jsem očekával něco jiného než jsem dostal na talíři. Trochu mě to připomnělo mé dětství když jsem vse těšil na minutku ... Ostatně chutí worchesteru a sojovky jsem si vzpomněl opět na porevoluční minutky. A chuť byla také tamtéž ovšem kcuhaři ujela ruka se solí a to citelně, takže dojíst byl celkem problém. Na první posezení v restauraci tedy za mě nic moc. Ovšem pokud budu mít za delší dobu cestu kolem, tak rád okusím jestli prostě tuhle sobotu neměl kuchař blbej dan :o))))))


Ďábelské pokušení s americkým bramborem z Romace Jaroměř


Nealko Lobkowicz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...