pondělí 17. září 2018

ZAHRADA: Úklid finišuje a unikátní nález

Dneska jsem dokončil úklid cihel, dlažby a dřeva. To vše proto abych mohl v pátek začít budovat nový plechový domek. Ovšem co jsem nečekal při rozkládání provizorního dřevníku z několika prken a palety jsem si všiml, že se mě cosi pod nohama začíná hýbat. To že na zahradě běžně potkávám slepíše, ještěrky, užovky, kuny, křečky polní a kdo ví co dalšího. Tak ježka jsem nepotkal. Ovšem v paletě jsem našel malé ježečky. Odhadem jich je tak šest a mamina nikde ... takže začal zásadní problém co s prcky. Zítra stejně mám naplánovaného veterináře, takže snad poradí co dál. Bohužel čekat s montáží nemohu, takže asi nastane přestěhovat prcky někam jinam ...

Nalezenci ...

Malý velký bojovník ...

připraveno na montáž domku až se pořeší nalezenci ...

zpracování cihel ...


a opět cihly v akci ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...