neděle 12. srpna 2018

OD VODY: Vroucí kaluž

Sobota ráno, pěkně na chalpě. Trochu se ochladilo po všech těch pekelných dní. No vzduch asi ano, ale voda pořád jako kafe. Sice jsem nic moc nečekal, ale nakonec jsem si moc pěkně zachytal. Ovšem když jezdím k vodě, tak mám v autě automaticky feeder a plavačku. K pozdimku i vláčák. Zpravidla lovím najeden prut. Ovšem jsem si říkal, že je škoda mít jeden prut v záloze a čekat jestli to bude lepší tak či onak. A tak jsem dal přednost plavačce a pod feeder nainstaloval klasický hlásič. A tak jsem si mohl užít bezvadnou plavačku v podání plotiček a mini cejnů. A nakonec i druhý prut, který jsem nehlídal dal své záběry. Nakonec i na kačák slušný pánvičkový kapřík, který se brzy vrátil zpět do vody. Super ranní sobota ... a nakonec hurá na chajdu na oběd :o)))))))))

Voda po ránu jako zrcadlo ...



no i na tu prvotní bídu to bralo dostatečně ...

ovšem Rozi toho měla plné brejle a tak si raději našla stín ...

no a nakonec zasloužený chalupářský oběd ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...