sobota 5. května 2018

DIY: Renovační nátěr dřevěných schodů

Konstrukce ze dřeva jsou úžasné. Ostatně miluji dřevo. Ovšem dřevo vyžaduje pravidelnou údržbu aby dlouho vydrželo v dobré kondici. Oproti oleji mám raději tenkovrstvé lazury, které přeci jen přinášejí delší interval údržby. Ovšem i já sám jsem opomněl ošetřit dřevěné schody. Takže dnes v sobota po odchodu z práce došlo na den D a hodinu H. Všem doporučuji aby si pořídili na práci kvalitní "LAZUROVACÍ" štětec. Výrazně si ulehčíte práci a více lazury skončí ve dřevě než všude jinde okolo.

                                          Co je třeba je připraveno a schody také ...

zamodralé dřevo evidentně žádá o údržbu 

                                          Hotovo dvě vrstvy a konec jde se na další práce ....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ultra dělitelný láčák z Aliexpressu

Již delší dobu jsem pokukoval po prutech na Aliexpressu ... sice jsem dosud byl pro značkové a kvalitní proutky s jménem renomované značky, ...